ادرینا زیبا ی منادرینا زیبا ی من، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

ادرینا زندگی ما

خونه خاله جون

1395/7/19 14:42
نویسنده : مامان خانوم
501 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام!

من باز هم اومدم..

ناز گل من

هر روز بزرگتر و بهتر میشی

امروز من و بابا باید می رفتیم بانک

و اولش فکر کردیم که زود  میاییم وخیلی طول نمیکشه

برای همین بود که تو خونهتنها بودی و خواب بودی

ولی رفتیم هی نوبتمون نشد

بعد من نگران شدم زنگ زدم خاله جون بیاد ببرتو

خالهی عزیز و مهربون زحمت کشیدن و آوردنت خونه خودشون

و مثل همیشه همراه با خاله و داداش شایان

به پارک  نزدیکیایی خونه خاله رفتید

و خیلی بهت خوش گذشته بود نازنینم....

پسندها (2)

نظرات (4)

محجوب بانو
19 مهر 95 22:32
سلام عزیز دلم ماشالله دخمل خیلی نازی داری انشالله خوشبخت باشید عزیزم واسه شکلک های کنار لینکهام بیا توی وبم کلیک کن روی شکلک ها می ری توی سایتش بعد از اونجا بیا پایین سمت راست نوشته آیکون های ریزه میزه کلیک کن و هر شکلکی که دوست داشتی کد سومیش رو بردار و بذار بعد از کلمه ای که نوشتی امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم عزیزم التماس دعا هر سوالی داشتی در خدمتم راستی ما هم شما رو لینکیدیم
فرزانه مامان علی اکبر
21 مهر 95 7:19
سلام عزیزم ماشاالله به این گل دختر .خدا براتون نگه داره. عزیزم من به وبلاگ کیارش و کیانا رفتم اما چیزی ننوشته بود از خبری که شما نوشتید خیلی متأثر شدم چرا کیارش فوت کرد؟
مامان خانوم
پاسخ
سلام به شما مامان گل.بله چیزی نگفته زیرا هنوز اماده ی نوشتن نشده.کیارش کوچولو بر اثر تصادف اسماتی شد. خدا بهشون صبر بده
مامان هلیا
21 مهر 95 22:10
بازم سلام مامان خانومی عزیز .ممنون از لطفت.امیدوارم بزرگ شد مثل گلدختر شما خوشگل باشه.همیشه شاد و سلامت باشید شما و آدرینای عزیز
مامان خانوم
پاسخ
سلام خواهر گلم. خواهش میکنم عزیز. خیلی ممنون لطف داری خدا برات نگه داره رزا کوچولوی ناناز
مامانی
29 مهر 95 14:08
سلام مامان آدرینا خوبید؟دختر نازی دارید خدا حفظش کنه اگه میشه عکس بیشتر بذارید
مامان خانوم
پاسخ
سلام بر شما دوست گلم خیلی ممنون عزیزم.سعی میکنم ولی دوربینمون به سیستم وصل نمیشه مجبروم.