ادرینا زیبا ی منادرینا زیبا ی من، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

ادرینا زندگی ما

یه خبر تاسف اور...

1395/7/18 15:40
نویسنده : مامان خانوم
701 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب است سکوت وسکوتی سنگین

و من تلخم مثل قهوه ای بی کیفیت دهانم خشک است

ازبغض فرو داده ..گم شدم در میان خنده هایی تلخ ..

گریه پنهانیم رگبار وار بر خرابه هایی جسمم تازیانه می زند

اری عزیز سفرکرده ملائک تورا از بوسه  هایی روان شده

به سوی خالق دزدین و بردن گناه اسمان نا بخشودنی است که تورا

در اغوشش جا داد هرگز نخواهیم بخشید  هرگز ...

اری تو میان بودنت ویادت یادت را برایمان گذاشتی وبودنت را افسانه ساختی

 بزرگ بودی با تمام کوچکیت 

سوم مرداد کیارش عزیز پر گشود وسبک بال پرواز را  اغاز کرد

ومارا در شوک وماتم فرو برد

به راستی که این باغ بدون تو پر از پاببز است

خداوند به بزرگی غمش صیر دهد به

مامان الهام وبابا وکیانای عزیز

اری در برابر تقدیر حق چاره ای نیست جز تسلیم

روحت شاد فوتبالیست کوچک ویادت گرامی 

(این متن از وبلاگ سه فرشته کپی شده... و من رو به راستی نارحت کرده)

 

وبلاگ کیارش و کیانای کوچک:

http://kianakiarash.niniweblog.com/

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سما
19 مهر 95 12:00
خدابهش صبر بده. قلبم داره تیر میکشه. چ حس بدیه. این همه خاطرات خوش باهاش مینوشت اما الان فقط و فقط غم نبودنشو باید تحمل کنه..... الهی خدا بهش فقط صبر بده. چون حالشو میفهمم. نبود فرزند خیلی سخته خیلی.....
مامان خانوم
پاسخ
اره واقعا سخته عزیز درودنه اش رو از دست داده. واقعا بد دردیه..و به نظر من سخت درد دنیاست..خدا این درد رو به مادرانده..
خاله فاطمه
25 مهر 95 21:03
متاسفم خیلی ناراحت شدم ببخشید میشه بپرسم چرا فوت شدن
مامان خانوم
پاسخ
سلام عزیز دل من در وبلاگ قند عسلا (ارشا هانا کوشا)دیدم...و خیلی نارح ت شدم کیارشی بر اثر تصادف فوت شد عزیزم
مامان آرشیدا
26 مهر 95 9:43
سلام عزیزم، چرا کیارش از دنیا رفته؟
مامان خانوم
پاسخ
سلام گفتم که بر اثر تصادف..... واقعا سخته فقط کاشکی خدا بهشون صرب عطاکند