ادرینا زیبا ی منادرینا زیبا ی من، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

ادرینا زندگی ما

حرفای بامزه!

1395/7/18 13:31
نویسنده : مامان خانوم
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلمون!

(البته فعلا تنهاییم و کسی برامون کامنت نمیدهقهر)

و سلام به دخملی نازم ادرینا

چند تا از حرفای بامزه ات رو اوردم دخترکم:

ادرینا با حسرت به نیکی و نگار  نگاه میکنه

و میگه: مامان چرا من خواهر بزرگتر ندارم؟سوال

من: خوب قبل شما کسی دیگه به دنیا نیومده سکوت

ادرینا:خوب برای من یه خواهر بزرگتر به دنیا بیارراضی

خندهخندهخندهخنده

ادرینا  بعد تموم  کردن درساش

میگه: دیگه نمی نویسم تا معلمم رو عصبانی کنم!زیبا

من:ادرینا! برای چی؟تعجبنه

ادرینا: اینجوری تنبیه میشه دیگه بهمون مشق زیاد  نده!راضی

خندهخندهخندهخنده

برادر زن دایی ادرینا فوت کرده(1 سال پیش)

و زن دایی هنوز به خاطر اون عروسی و مهمونی نمیاد.

ادرینا میگه: زن دایی شما نمیایی عروسی؟

زندایی: نه عزیزم.

ادرینا: به خاطر بردارتون؟

زن دایی: اره.

ادرینا کلی تلاش میکنه زن دایی رو بیاره و در اخر که موفق نشده

میگه : خوب نیا! خودت ضرر میکنیراضی

خندهخندهخندهخنده

قربونت برم دخت زیبای من! که با این حرفا همه رو میخندونی

ارزو میکنم همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه گل من

پسندها (1)

نظرات (0)